Ikona ZIP

Autor: Waldemar Oczko (woczko_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 21:45:54 MET DST

Wczoraj przeinstalowywałem koledze W95 na OSR2
Po podłączeniu ZIPA paraller i odpaleniu questa Winda rozpoznała go
jako napęd dysków wymiennych
zainstalowałem świerze toolsy i drivery bodajże 5,3 zassane z Iomegi.
Wszystko moim zdaniem pracuje poprawnie
/kopiowanie pliku 5 MB na zipa zajmuje rowno 30 sekund./ Port ustawiony EPP
1,9

ale ....

1. Jednak nie potrafię odpowiedzieć koledze - co się stało z ikonką Zipa
(taka niebieska)
    w okienku mój komputer ?? - dalej jest wyświetlany dysk wymienny.
2. Jak wyłączyć /prawdopodobnie buforowanie/ aby był widoczny faktyczny
postęp kopiowania na zipa.
    Przeciągamy np. duży plik który od razu pojawia się w oknie napędu, a
faktycznie jeszcze długo jest na
    niego zapisywany

Dzięki za odpowiedzi

Niezmiennie pozdrawiam