Grupy Windowsiane było "Logowanie się do Sieci w W98"

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 14:27:45 MET DST

At 09:02 06-11-98 +0200, you wrote:

>Współczuję Ci, ale pytanie nie do tej grupy.
>Boże, czy ludziska się wreszcie NAUCZĄ, że PECET to NIE WINDOWS! I są do
>tego odpowiednie - inne - grupy.
> Mariusz Mierzejewski
> mailto:marset_at_friko3.onet.pl

  Zastanawiam sie, kiedy Micro$oft zamiast tylko zgarniac szmal
  zalozy na swoim serwerze grupy dyskusyjne dla W95 i Win98 itp.

  Na razie to tylko korzysta z tego, ze ludzie sie sami zorganizowali
  i sobie pozakladali grupy dyskusyjne na serwerach zakupionych
  i utrzymywanych z pieniedzy podatnikow (poprzez NASK i dotacje do
  rozmaitych WARMANow, LODZMANów itd.).

  Jesli ktos wie jak, niech zada to pytanie szanownym kapitalistom.

  POLBOX zdaje sie zrobil pierwszy krok i utrzymuje jakies strony
  o wiekszej uzytecznosci publicznej (kurs HTML P.Wimmera)
  a nie tylko reklamy.

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~