Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 23:21:25 MET DST

kacz123_at_polbox.com (Boleslaw Kaczmarski) wrote:

> Ja powiem tyle. Odkad znam USR to nigdy nie mialem lepszych modemow.
> Zawsze dzialaja jak trzeba. Z Zoltrixami sa same klopoty.

Uzywam Zoltrixa 33,6 VOC (o VSP malo kto wtedy slyszal)
od roku z hakiem i nigdy zadnych problemow nie mialem.

> Niedosz, ze
> problem w instalacji

??? Jaki?

> to co i raz trafia sie zepusty egzemplarz, albo
> wadliwa CALA seria. Ostatnio kupilem Zoltrix 56 kbps i co???????
> Rozlacza sie 10 sekund. A numer wybiera w kratke tzn. co drugi raz.

A moj laczy sie i rozlacza prawidlowo. Przez caly rok zabawy
z TPSA zawsze na max. predkosci. _Zawsze_

> Spotkalem sie rowniez z przypadkiem, ze Zoltrix padl po burzy...

Sportek, jak rozumiem, wytrzymuje bezposrednie trafienie piorunem? ;-)

> druga
> rzecz to wykonanie. Jest to straaasznie tandetna konstrukcja. Mi na
> przyklad zalezy na wykonaniu sprzetu, pudelku itp. itd. Karta jest
> beznadziejnej jakosci. Chyba z odpadow. Podobnie jak pudelko...

LOL. Czy jak pudelko jest pozlacane to modem szybciej pracuje?

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *    fingolfin_at_the-lair.com, PGP+     * * *