Re: CDROM reading problem

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 19:04:19 MET DST

Robert wrote:

> A wiec jest tak:
> Moj CD ROM czyta sobie ladnie wszystkie plyty ze sklepu z gazet itp. itd.
> Ale ma straszne, ale to straszne problemy z czytaniem nagranych Verbatim`ow
> czy np. Philips`ow. (Nagranych na swoj uzytek oczywiscie ;)
> Cd sa oczywiscie dobrze nagrane.
> Na innych CDRomach dzialaja.
> Ja mam Acer Vuego 665A x6.

Miałem ten sam problem z Sanyo 4x - swoją drogą zwinna bestyjka. Nie
czytał mi żadnych CD-R, tylko tłoczone. I nie pozostało mi nic innego
jak kupować "oryginały" [to lepsze niż ustawa ;-)]. Znajomy z Compaqa
mówił, że to wina delikatnego lasera, który nie wyrabia się, jeśli płyta
jest niefachowo nagrana. (choć inne CD-ROM'y 8x i więcej je czytały)
Teraz ma Samsunga 24x - wyje jak głupi (w nocy nie da się pracować), ale
czyta nawet popękane (mechanicznie) płytki CD, CD-R i CD-RW.
Pozdr

> Wlasnie sie zastanawiam czy by go nie otworzyc.
> Moze trzeba laserek podkrecic na nieco iiny kat?

Nie znam się na tym, ale bym odradzał.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski