Re: Dysk czy Windows - powazny problem!!!!

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 18:50:00 MET DST

Adam G. wrote:

> Mam powazny problem z.....? Objawy sa takie ze scandisk, defrag, czy
> odpowiedniki z NU 3.0 robia wielokrotne restarty w czasie pracy np. scandisk
> dochodzi do 2% i z powrotem do 0% - do 6% i z powrotem do 0%. W ten sposob
> defragmentacja HDD robila się 11 godzin.

To wreszcie scandisk tak wariował, czy defrag?
Jak wymieniałem płytę z 486 na MMX, a nie chciało mi się od początku
instalować W95, to co i rusz mi warkotał twardziel - początkowo
myślałem, że to plik wymiany, ale mam 32MB i nawet jak nic nie robiłem,
nawet myszka nie drgała, to pomrukiwał jakby miał sie rozsypać. Gdy
włączyłem Disk Doctora (scandisk) z NU 2.0, to milusiński bawił się z
twardzielem 1200MB ponad godzinę. Jak tylko dochodziło do 2%, zawracał i
od początku, ale na szczęście za każdym razem posuwał się do przodu o
procent. Bawił się bawił, a po godzinie dysk był jak nowy i przestał
warkotać.
Pozdr

> HDD 4,3 GB QUANTUM Fireball - partcja C: (ktorej defrag tyle trwal 2500 MB)

Taka wielgachna partycja?!

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl