HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza?

Autor: Boleslaw Kaczmarski (kacz123_at_polbox.com)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 16:41:33 MET DST

Witam wszystkich Grupowicow!

Wkrotce musze kupic jakas drukarke. Na poczatku mial byc to laser, ale
po obejrzeniu cen i braku koloru zrezygnowalem. Wybralem atramentowke
ale pozostal najgorszy wybor - jaka? Wydaje mi sie, ze najlepiej
Espona albo HP, lecz nie wiem co lepiej. Potrzebuje czegos
niezawodnego, ladnie (czyt. rewelacyjnie) drukujacego text i dobrze
zdjecia (do okladek na CD). Ktora z wymienionych drukarek bedzie
lepsza? Aha, jeszcze cos. Zamierzam napelniac samemu naboje. Ktora z
tych drukarek jest do tego lepsza?

PS1. Jaki papier do nich uzywac?
PS2. Przy okazji spytam na koncu. Czy jest papier samoprzylepny, taki
do naklejania na plyte CD (okragly z dzirua w srodku)?

Mam nadzieje, ze ktorys z Grupowiczow pomoze mi odpowiedziec na te
pytania, ktore drecza mnie i nie pozwalaja spac w nocy ;-)