Re: POMOCY!

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 12:38:13 MET DST

Przemek Dusza <dusza_at_bigfoot.com> wrote:
> mam pewien problem
> dopstalem ostatnio w "spadku" dysk 1 GB Caviara. Chcialem sobie
> zainstalowac na nim linuxa. W tym celu uzylem fdisk.exe zeby zmniejszyc na
> nim partycje DOS. Posiada teraz 200 MB. Sformatowalem i niby luzik. Gdy
> system jest odpalony z innego dysku, jest OK, mozna na nim dzialac. Jesli
> natomiast odpalam z niego system (po sformatowaniu /s) wyskakuje info:
> Ivalid Parition Table. I jestem w kropce, nie wiem co robic. Co ciekawsze
> Partiton Magic nie widzi na nim zadnej partycji a ndd nie widzi na nim
> zadnych bledow. Co robic?

A co widzi na nim linuksowy fdisk? Moim zdaniem to najuczciwszy program
tego typu (chociaż gdzieś mi się obiło o uszy, że ma jakiś bug). Kiedyś
wysypała mi się tablica partycji, nie wiem, co było przyczyną, ale
odpaliłem linuksa z dyskietki, fdisk i jeszcze raz podzielilem dysk tak
samo, jak poprzednio. Po tej operacji wszystko działało, nie musiałem nic
przeinstalowywać. Nie wiem, na ile mogą Ci się przydać moje rady, ale...
:)))) powodzenia!

> Przemek Dusza
> dusza_at_bigfoot.com

Artur