POMOCY!

Autor: Przemek Dusza (dusza_at_bigfoot.com)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 17:10:09 MET DST

mam pewien problem
dopstalem ostatnio w "spadku" dysk 1 GB Caviara. Chcialem sobie
zainstalowac na nim linuxa. W tym celu uzylem fdisk.exe zeby zmniejszyc na
nim partycje DOS. Posiada teraz 200 MB. Sformatowalem i niby luzik. Gdy
system jest odpalony z innego dysku, jest OK, mozna na nim dzialac. Jesli
natomiast odpalam z niego system (po sformatowaniu /s) wyskakuje info:
Ivalid Parition Table. I jestem w kropce, nie wiem co robic. Co ciekawsze
Partiton Magic nie widzi na nim zadnej partycji a ndd nie widzi na nim
zadnych bledow. Co robic?
Przemek Dusza
dusza_at_bigfoot.com