Re: Bus Master - jak zrobic zeby dzialalo!?

Autor: Damian Pytlowany (damian7_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 16:33:18 MET DST

Michał Cyran napisał(a) w wiadomoœci: <35771010.4048611_at_news.tpnet.pl>...
>Witam!
>Czy komus udalo sie zmusic do prawidlowego dzialania sterowniki Bus
>Master? Mam plyte Asus TXP4 i HDD 2.5GB Seagate UDMA. Po
>zainstalowaniu sterownikow z dyskietki dostarczonej z plyta windoza
>przestala widziec CD i CD-R. Po grubszej zabawie z ustawieniami i
>rejestrem skonczylo sie na reinstalacji windozy, pozniej probowalem
>jeszcze ze sterownikami Tyan ale efekt podobny (brak CD i CD-R).
>Jednak uparty jestem (i chyba zboczony bo nie przeszkadza mi
>przeinstalowywanie widozy po kila razy...:) wiec chcialnym zeby mi to
> [...]
Czolem!
Na plycie soyo udalo mi sie to w nastepujacy sposob:
- najpierw instalacja (pod DOSem) sterownikow IDE i CD z dyskietki
- nastepnie instalacja windy
- przed uruchomieniem "wlasciwym" windowsa wycielem sterowniki z
autoeexec.bat i config.sys
- windoza po odpaleniu sie "pierwszym" rozpoznaje nowy kontroler i chce
sterownikow.
Od tej pory dziala do dzis. Sugerowalbym podobna droge.

Pozdrowienia.