Bus Master - jak zrobic zeby dzialalo!?

Autor: Michał Cyran (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 23:42:32 MET DST

Witam!
Czy komus udalo sie zmusic do prawidlowego dzialania sterowniki Bus
Master? Mam plyte Asus TXP4 i HDD 2.5GB Seagate UDMA. Po
zainstalowaniu sterownikow z dyskietki dostarczonej z plyta windoza
przestala widziec CD i CD-R. Po grubszej zabawie z ustawieniami i
rejestrem skonczylo sie na reinstalacji windozy, pozniej probowalem
jeszcze ze sterownikami Tyan ale efekt podobny (brak CD i CD-R).
Jednak uparty jestem (i chyba zboczony bo nie przeszkadza mi
przeinstalowywanie widozy po kila razy...:) wiec chcialnym zeby mi to
wreszcie zadzialalo!
Jakby kto wiedzial jak uzyskac jakies rezultaty i chcialo mu sie
napisac, to bardzo prosze o odpowiedz - ewentualnie na priv, jezeli
temat byl juz walkowany.

Pozdrawiam
Michal Cyran
mcyran_at_friko4.onet.pl