Re: Pegasus mail i html

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 15:17:15 MET DST

Caly czas sie upieram, ze to nie ta grupa.

At 13:05 06-07-98 +0200, you wrote:
>Dzieki za pomoc, ale problem pozostal. zrobilem dokladnie jak mi
>powiedziales, a program dalej otwiera mi plik w ktorym mam podany
>tylko adres do webkuriera a ze strony nici. plik zajmuje 45kilo.
>Mozesz mi cos jeszcze doradzic.

  jesli to chodzi o numer 6-98 to on ma na dysku 31504 bajtow.
  wiec jesli u ciebie ma 45 kilo to znaczy ze jest jeszcze
  zapisany w formacie MIME (albo UUcode)
  Wiec wyglada, ze masz swojego Pegasusa nieskonfigurowanego
  do rozkodowywania plikow MIME.
  Skonfiguruj go. Nie wiem gdzie dokladnie trzeba kliknac
  bo go po pierwsze nie uzywam, a po drugie to nie ta grupa.

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~