znowu TPSA

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 13:11:54 MET DST

Witam

O co tu chodzi? Łączę się z Lublina do 0202122, połączenie uzyskuje zawsze,
jednak od jakiś 4 tygodni w 80 % przypadkach po dogadaniu się modemów
dostaję ok. 3-33kb danych i cisza, trochę mnie to denerwuje bo to przecież
kolejny stracony impuls. Czy ktoś ma podobne problemy? Jak jest u innych
osób łączących się z Lublina? Zaznaczam że to nie zależy od modemu, dwa
tygodnie zamieniłem starego Zooma 14,4 na USR Spotrstera Flash x2.

PS. Czy USR ma homologację?
PS2. Zastanawiam się nad wykupieniem konta u jakiegoś ISP, czy jest jakiś na
terenie Lublina?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski