OFF TOPIC Re: Wypozyczlnia sprzetu komputerowego, czy cos takiego wogule istnieje

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 13:46:41 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>Grzegorz Sterniczuk wrote:
>
>[...]
>
>Aaaaggghhhhrrrr! Moje odciski!
>
>Leniu śmierdzący! Do nauki, a nie lewe papiery załatwiać! Szlag mnie
trafia,
>jak mi jeden z drugim wmawia, że chory a nie leniwy... Poczytać trochę
książek,
>zamiast gapić się calymi dniami w telewizor i rżnąć w głupawe gry.
>To nie żadna dysleksja czy dysgrafia a najzwyklejszy w świecie
_ANALFABETYZM_ -
>wcale nie wtórny, zresztą.

>--
> [...]

Przesadzasz....
Ja sam mam kumpla, który kończy jednocześnie farmację i matematykę z bardzo
dobrymi wynikami i jest dyslektykiem i NIC na to NIE MOŻE poradzić.

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========