Wypozyczlnia sprzetu komputerowego, czy cos takiego wogule istnieje

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 05 Jun 1998 - 00:50:55 MET DST

Grzegorz Sterniczuk wrote:

[...]

 GS> Ludzie skończcie sie kłócić o moje błędy ort., mam papier na to.

Aaaaggghhhhrrrr! Moje odciski!

Leniu śmierdzący! Do nauki, a nie lewe papiery załatwiać! Szlag mnie trafia,
jak mi jeden z drugim wmawia, że chory a nie leniwy... Poczytać trochę książek,
zamiast gapić się calymi dniami w telewizor i rżnąć w głupawe gry.
To nie żadna dysleksja czy dysgrafia a najzwyklejszy w świecie _ANALFABETYZM_ -
wcale nie wtórny, zresztą.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)