Re: Linux na karcie graficznej Hercules????

Autor: Juliusz Stepinski (js158965_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 13:50:08 MET DST

On Thu, 4 Jun 1998, sir pawian wrote:

> - czy moge odpalic linuxa Red hat 5.0 na komputerze ze stara karta
> grafiki hercules, nadmieniam ze jestem w pelni zdrow na ciele i umysle
> i mam swiadomosc ze Xwindow nie pojedzie na tym ale chodzi mi o prace
> na zwyklej konsoli,
>
> - czy w ten sposob moge uruchomic jakis serwer WWW ???
>
> - a jakie sa minimalne wymagania sprzetowe dla linuxa???

  Pewnie, ze da sie odpalic Linux-a na Herculesie, sam zrobilem to samo jakis
miesiac temu. Uruchomilem co prawda Slackware 3.0.0, a serwer WWW (apache)
sciagnalem z najnowszej dystrybucji Slackware, troche grzebania i po
godzinie ruszylo.
  Wszystko to na 386 DX-40, 8 MB RAM, 350 MB HDD (Po instalacji 220 MB
wolne na dysku), Hercules, karta sieciowa, CD x4 i dziala. Tylko nie
instalowalem XWindows, bo i po co, skoro stawialem go jako serwer WWW.
  Jezeli chodzi o minimalne wymagania to slyszalem o probach odpalenia
Linux-a na XT - maniactwo.
  Po blizsze szczegoly wal na priv.

JULO