Linux na karcie graficznej Hercules????

Autor: sir pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 13:03:10 MET DST

czolem, pardon ze nie pisze na pl.comp.os.linux ale nie prenumeruje
tej grupy, mam taka sprawe:

- czy moge odpalic linuxa Red hat 5.0 na komputerze ze stara karta
grafiki hercules, nadmieniam ze jestem w pelni zdrow na ciele i umysle
i mam swiadomosc ze Xwindow nie pojedzie na tym ale chodzi mi o prace
na zwyklej konsoli,

- czy w ten sposob moge uruchomic jakis serwer WWW ???

- a jakie sa minimalne wymagania sprzetowe dla linuxa???

czesc

  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski