Re: Podkręcanie PC

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 17:42:00 MET DST

Podkręcanie nigdy nie było bezpieczne - powód - procesory się przegrzewają
(intel w procesorach pentium ma zabezpieczenie przez co przetaktowany
procesor najczęściej się przeresetowuje)
"ile na takim podkręcaniu pociągnę" - tego nie wie nikt ale procesor staje
się mniej odporny na skoki napięcia - czyli każde włączenie czy wyłączenie
może spowodować, że nigdy może twój pecet już nie ruszyć. Ja zawsze miałem
procesory które podkręcałem (oprócz PC AT). Mój pentium 200 MMX chodzi na
233 bez problemu.
Szybkość wzrasta - i często dużo nie odchodzi od oryginalnych procków.

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
Głogowski Marcin <marcintg_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bd9078$05cc6b00$0100007f_at_opium>...