Re: ADM K6

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 13:50:31 MET DST

>Kupiłem swojego czasu AMD-K6-233 i bardzo szybko pożałowałem, bo na 233 MHz
>działać mi za h... nie chciał - na 200 MHz chodził bez problemu. Poza tym
ta
>kostka grzeje się jak głupia.
>Problem rozwiązałem szybko zamieniając to dziadostwo na PENTUMa MMX 233 od
>tego czasu wszystko jest OK - a swoją drogą nie wydziela nawet połowy tego
>ciepła co AMD

Uzywam takiego samego procesora i bardzo dobrze mi dziala na 233MHz(3.5*66)
a nawet daje sie podrasowac do 225(3*75). Wcale nie wydziela tak duzo
ciepla(zwyklu cooler od P55C go ochlodzi).
Kompletnie nie widze sensu w zmienianiu go na bardziej przestarzala
jednostke Intela.
Fakt MMX troche wolniejszy od tego w Intelu, ale poza tym szybkosc o kilka
procent wyzsza a cena kilkadziesiat procent nizsza.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl