Re: Proxy Serwer

Autor: Arecki (arecki_at_fornet.com.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 11:06:59 MET DST

 Proxy server jest potrzebny w sieci LAN gdy kilku uzytkowników chce
korzystac z netu a jest tylko jeden modem.
Niestety na nic to sie tobie nie przyda.

               WinErr in module FFOA45:466FB09
                           Bóg wie co sie stało
                         arecki_at_fornet.com.pl
                           ICQ UIN:11041880
D4REK napisał(a) w artykule
<3577AF91.5FB9A4F_at_controlp.tarnow.pl.remove.it>...