Re: pomoc-drivery win98

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 11:27:49 MET DST

"MichałTrąbka" <1misiek_at_kki.net.pl> napisał(a):

> nie wiem czy dobrze trafilem ale bardzo prosze o pomoc (moj komp.
> zwariowal po zainstalowaniu win98) Jezeli ktos zna chociaz orientacujny
> adres dla downloada dla win 98 dla ponizszych urzadzen to bardzo prosze
> o pomoc :
> 1 QUANTUM FIREBALL SE3.2A
> 2.PIONEER CD-ROM ATAPI DRA24X 0101

Jak dobrze rozumiem chodzi Ci o drivery do busmasteringu ?
W takim razie nie mają znaczenia same urządzenia tylko chipset jaki
masz na płycie głównej, a najprościej po prostu wywal sterowniki BM i
zainstaluj zwykłe.

> Michal Trabka

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...