Przesuniecie obrazu na monitorze Daewoo

Autor: Piotrek JSB (mrpit_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 09:15:37 MET DST

Mam monitorek Daewoo Green i po ostatniej instalacji Win 95 po zakonczeniu
obraz pokazal sie przesuniety w prawo o jakies 1/3 ekranu. Musialem go
recznie przesunac w monitorze ale w ten sposob jestem juz na koncu jego
mozliwosci przesuniecia a chcialbym jeszcze troche i nie moge. Co dziwne
podczas ladowania Win jak wlacze podglad tego przesuniecia na monitorze to
kreska jest na srodku tak jakbym nie przesuwal, dopiero jak pojawia sie
desktop to pokazuje ze jest przesuniety. Juz sam nie wiem co to moze drivery
ale wczesniej tak nie bylo.

PiT