Re: SB 64 PCI, AWE itp

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 09:09:58 MET DST

On Thu, 04 Jun 1998 22:23:38 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) wrote:

>Nie wiem czy Cie zmartwie czy uciesze ale ja zadnego spowolnienia nie
>zauwazylem. Nie mam coprawda klawiszy ale testujac ze zwyklej
>klawiatury nie stwierdzilem zadnych anomalii.
Zaraz, zaraz, czyzby to byla wina mojego procesora? Mam Pentium 100 i
moze po prostu sie nie wyrabia?
Chcesz powiedziec ze na _zadnym_ syntezatorze programowym nie masz
takiego opoznienia? Np. na Wingroove?
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl