Re: Skracanie nazw ikonek na pulpicie po zainstalowaniu HomeSite'a 3

Autor: Piniek (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 23:05:25 MET DST

Dnia 3 Jun 1998 10:54:33 GMT, alx_at_arrakis.cs.put.poznan.pl (Pawel
Grajdek) napisał(a):

> Mam problem jak w tytule - cos mi HomeSite namieszal w rejestrze i nie
>wiem, gdzie tego szukac - a szukalem - probowalem takich programow jak
>WinHacker 2.02, Tweanui z PowerToy - niestety nie ma tam zmiany takich
>opcji. Dodam jeszcze, ze te nazwy sa skracane od ktoregos z kolei znaku,
>po czym dodawane sa trzy kropki. Gdy kursor myszki znajdzie sie nad jakas
>ikonka - podswietla sie wowczas cala nazwa.
> Gdyby ktos wiedzial jak problem ten rozwiazac - ale na 100% - bo
>slyszalem juz rozne rady, ale byly one niestety niepomocne - to prosze o
>odpowiedz, najlepiej mailem: alx_at_irc.pl

Sprawa leży nie w rejestrze, ale w pliku comctl32.dll - Homesite
zainstalował ci nowszą wersję. Miałem to samo po instalacji CuteFTP 2.
Jedynym wyjściem jest skopiowanie poprzedniej wersji tego pliku (u
mnie 4.00.950). Ta nowa u mnie miała numer 4.71.1001, była o 300KB
większa i dodatkowo oferowała takie wodotryski jak np. płynne
rozwijanie/zwijanie drzewa plików w Eksploratorze etc. Po powrocie do
starej wersji nie zauważyłem problemów z już zainstalowanym softem.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://home.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html