Skracanie nazw ikonek na pulpicie po zainstalowaniu HomeSite'a 3

Autor: Pawel Grajdek (alx_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 12:54:33 MET DST

 Mam problem jak w tytule - cos mi HomeSite namieszal w rejestrze i nie
wiem, gdzie tego szukac - a szukalem - probowalem takich programow jak
WinHacker 2.02, Tweanui z PowerToy - niestety nie ma tam zmiany takich
opcji. Dodam jeszcze, ze te nazwy sa skracane od ktoregos z kolei znaku,
po czym dodawane sa trzy kropki. Gdy kursor myszki znajdzie sie nad jakas
ikonka - podswietla sie wowczas cala nazwa.
 Gdyby ktos wiedzial jak problem ten rozwiazac - ale na 100% - bo
slyszalem juz rozne rady, ale byly one niestety niepomocne - to prosze o
odpowiedz, najlepiej mailem: alx_at_irc.pl

 Pozdrawiam

--