Re: SCSI, Fast, Ultra, Ultra Wide ????

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 18:33:36 MET DST

Marek Blaszkowski <mb_at_kis.p.lodz.pl> writes:

> Wlanie mam pytanie dotyczace tego tematu. Mam dysk Quantum TM320S, jak
> pisze producent interfejs
> scsi-3, podlaczony do kontrolera tekram (chp AMD) fast scsi-2. Dyski
> zachowuje sie dziwnie, tzn.
> ma zmienny transfer: raz plik 5Mb odczyta przez niecala sek, raz 100kb
> czyta przez 3 sek. wydajac
> dziwne dzwieki, jakby mu bylo "ciezko" odczytac. Czy to wina, ze dysk
> jest scsi-3 a kontroler scsi-2 ?

Nie.

> Sprawdzalem na 5 nowych dyskach (ten sam model) i wszystkie zachowuja
> sie tak samo.

W takim razie moze to byc wina np. niewlasciwych terminatorow SCSI (albo
ustawien na sterowniku i/lub dysku), ew. niewlasciwej tasmy SCSI.

Moze to byc takze wina sterownika SCSI, albo drivera.

Te dziwne dzwieki sa rzeczywiscie dziwne - ale jesli 5 dyskow ma te same
objawy, to moze to po prostu przesuwanie glowicy?

--
Krzysztof Halasa