Re: SCSI, Fast, Ultra, Ultra Wide ????

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 11:31:51 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

: Nalezy tylko uwazac na podwojne przejscia - z wide na narrow i z powrotem
: na wide. Wtedy nie ma pelnego kabla wide, natomiast oba urzadzenia sa wide,
: i negocjuja transfery wide (ktore oczywiscie koncza sie w prozni). Nalezy
: wtedy zablokowac wide na tych SCSI ID (np. w ustawieniach kontrolera(ow),
: albo jumperem na np. dyskach).
Witam.
Wlanie mam pytanie dotyczace tego tematu. Mam dysk Quantum TM320S, jak pisze producent interfejs
scsi-3, podlaczony do kontrolera tekram (chp AMD) fast scsi-2. Dyski zachowuje sie dziwnie, tzn.
ma zmienny transfer: raz plik 5Mb odczyta przez niecala sek, raz 100kb czyta przez 3 sek. wydajac
dziwne dzwieki, jakby mu bylo "ciezko" odczytac. Czy to wina, ze dysk jest scsi-3 a kontroler scsi-2 ?
Sprawdzalem na 5 nowych dyskach (ten sam model) i wszystkie zachowuja sie tak samo.

--
Marek Blaszowski