Re: Przepisywanie tekstow :)

Autor: Kajetan Krupinski (kajetan_at_enternet.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 05:27:01 MET DST

>Niech ktoś mi zdradzi jak może się opłacać przepisywanie prac
>dyplomowych np. po 1 zł za 1 stronę?
>Powiedzmy, że mamy takie 200 stron do przepisania.
>Należy potem wydrukować 3 egzemplarze pracy, czyli
>600 stron. To na przykład na atramentówce HP690
>opróżnia cały nabój z czarnym atramentem (a co jeśli są kolory?).
>Taki nabój kosztuje ok. 110 zł. Czyli 200-110 = 90 zł zysku.

Proste: jesli ktos drukuje na sluzbowym sprzecie, mozesz odjac
te koszty. Sam zajmuje sie troche przepisywaniem (wlasciwie moja
zona) i robiac wszystko na wlasny koszt i ponizej 2zl/strone sie
nie oplaca z wymienionego przez Ciebie wyzej powodu. A jak
ktos mi mowi czemu tak drogo - moge najwyzej wzruszyc ramionami...