Re: jak ustawic aktywna sesje cd ?

Autor: Daniel Fenert (danielek_at_linux.viii-lo.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 12:17:05 MET DST

On Thu, 04 Jun 1998 08:46:46 GMT, DOCENT <docent1_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>czesc, mam taki problem. nagralem plyte cd ktora w oryginale miala
>kilka trackow audio oraz program instalacyjny. nagralem ja 'cd
>copier'em'
>po przegraniu kopia jest niby taka sama jednak nie widac plikow
>instalacyjnych programu
>tak jakby nie ta sesja byla aktywna. sesje ta udalo mi sie uaktywnic
Chyba sie nie da tymbardziej ze na tej plytce jest jedna sesja tylko ma
kilka sciezek... wyglada na to ze sie plytka zle nagrala...
>jednym z programow z pakietu instalacyjnego nagrywarki. chcialbym jednak
>moc uzywac ja bez tego pakietu.
>czy ktos wie moze jak uaktywnic sesje cd w jakis prostszy sposob.
Przy nagrywaniu plytki przy kolejnej sesji musisz dac import previous
session aby ja bylo normalnie widac... w przeciwnym wypadku musisz
przelaczac sesje a IMHO jest to mozliwe tylko na nagrywarce... ale to
nie dotyczy Twojego przypadku...