jak ustawic aktywna sesje cd ?

Autor: DOCENT (docent1_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 10:46:46 MET DST

czesc, mam taki problem. nagralem plyte cd ktora w oryginale miala
kilka trackow audio oraz program instalacyjny. nagralem ja 'cd
copier'em'
po przegraniu kopia jest niby taka sama jednak nie widac plikow
instalacyjnych programu
tak jakby nie ta sesja byla aktywna. sesje ta udalo mi sie uaktywnic
jednym z programow z pakietu instalacyjnego nagrywarki. chcialbym jednak
moc uzywac ja bez tego pakietu.
czy ktos wie moze jak uaktywnic sesje cd w jakis prostszy sposob.
pozdrawiam
tomb