Re: Wypozyczlnia sprzetu komputerowego, czy cos takiego wogule istnieje ?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 19:16:37 MET DST

Mariusz Fras wrote:

> Grzegorz Sterniczuk <grzegorz_at_satan.pl.eu.org> wrote:
> : Potrzebowalbym na okres okolo 2-3 tygodni dwoch notebook'ow. Czy wogule
>
> wogule pisze sie 1. rozdzielnie 2. przez o z kreska czyli: w ogole
> Sorry, nie moglem sie powstrzymac.
>
> maf

:-))))))))))) zgadzam sie.

Zajrzyj do archiwalnych numerow czasopisma 'Komputer' (czy ktos w ogole
(:-))))) to pismo jeszcze pamieta i wie ze ono wychodzi od polowy lat
80tych??), tak wlasnie nie pozniej niz jakis 88-9 rok - tam sie
reklamowala taka firma, ktora chciala wypozyczac. Moze jeszcze dziala?

(i jestem swiadom, ze informatywnosc mojej wypowiedzi jest rowna 0, ale,
jak zauwazyl kolega, nie moglem sie powstrzymac!)

:-)))

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay