Re: OPTIMUS - dobra firma, fałszywe opinie

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 15:01:38 MET DST

Podobny przypadek mialem u siebie.
    Nie wiem jak to sie stalo - ale od jakiegos czasu zaczal mi wieszac sie
win95 - bez okazji normalnie padal. Nie mogac sobie poradzic musialem oddac
go do serwisu. Niestety miejsce w ktorym normalnie prosilem o pomoc bylo
zamkniete dlatego (zalezo mi na czasie) oddalem go do OPTIMUSA.
    Nie dosc ze po komputer kazali mi sie zglosic za 3 dni to jak sie
okazalo nie znalezli przyczyny - stwierdzili jedynie ze procesor jest zbyt
goracy.
    Najlepiej ich zdaniem byloby wymienic procesor i plyte na nowa a to
zagwarantuje mi poprawna prace, oraz ewentualnie jeszcze karte graficzna -
oczywiscie wszystko takie jak w optimusach.
      Tak wiec jak uslyszalem jeszcze ze musze na to przeznaczyc 1200PLN
zabralem komputer placac 20PLN za niczego nie warta prace i odnioslem go do
firmy ktorej ufalem od dluzszego czasu.
    Gdy go uruchomili od razu stwierdzili ze procesor malo sie nie topi -
skoczyli na internet i w 1,5 godziny znalezli przyczyne - jeden maly jumper
byl ustawiony nie w tej pozycji co trzeba (co ciekawe wedlug instrukcji).
    Mimo ze firma malo znana pracuja w niej prawdziwi fachowcy a nie ludzie
ktorym zalezy jedynie aby sprzedac a pozniej miec wszystko i wszystkich w
du***.

    Michal Zadworny
    mikent_at_friko.onet.pl
    ICQ 12039979