Re: WANTED ! Urzadzenie do archiwizacji.

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 14:40:11 MET DST

Mam jeszcze kilka pomyslow (pomyslowy Dobromir):
1. We Wrocku - (tu mieszkam!) jest firma MIS, ktora handluje OBUDOWAMI do
roznych urzadzen, ktore tlumacza SCSI->Parallel lub IDE->Parallel. Producent
tych obudow nazywa sie LION. Proponuja mi FujitsuMCB3064 lub M251326
wsadzona w taka obudowe. Co o tym myslicie?

2. Jesli okaze sie ze fujitsu dynaMO640 parallel mozna naprawde kupic w
Polsce, to chyba nie ma o czym rozmawiac, ale jesli nie, to powyzsze
rozwiazanie wydaje sie chyba sensowne. What d'ya think?

3. Probowalem tez znalezc firme handlujaca MicroSolutions. Znalazlem
SoftPoint. Tam powiedzieli mi ze nie maja PD parallel na stanie a dostawa
idzie tygodniami... Czy jest w Polsce inna firma ktora handluje MSol.?

Pozdrawiam

Jakub Chmielewski