Re: Matrox Produktiva G - 100

Autor: Tomaszek (tomaszek_at_get2net.dk)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 22:27:41 MET DST


Wielkie dzieki
Hi wydawalo mi sie ze ta karta nie ma nic wspolnego z 3D ale jak tak
piszesz...
Probowalem zrobic to co napisales, bez efektow.
Zreszta masz ciekawa strone, tylko troche nieprzyjazna dla zagramacznikow -
piszesz polska czcionka.
Gdzie znalazles cos o tej karcie podeslij linka, dzieki.
Po za tym o samej karcie. Nie potrzebuje efektow 3Dfx, chce kupic Woodo
kartke. Tylko teraz dylemat. Slyszalem ze Woodo 2 pracuje optymalnie dopiero
z procesorami powyzej P II 333Mh (z prof. gazetki), Przy mniejszych
proceskach nie widac roznicy miedzy Wo 1 a Wo 2 (pomijajac wielkosc Ramku)
Ja sam mam P II 266.
Teraz pytanie czy oplaca sie w to inwestowac, i ile o tym sam wiesz.
Dla samego Ramu nie mam zamiaru placic dwukrotnej ceny.
Zdrowka
Tomek

Jacek Fiok skrev i meddelelsen <3576f0ce.3930334_at_news.tpnet.pl>...

>
>Nieprawda, ma podstawowe funkcje 3d, nawet zapomniany w Mystique'ach
>bilinear. Ale z tego, co pisali kiedyś AFAIR na voodooextreme,
>wydajność nie rzuca na kolana.
>Nie ma do tego drivera OGL, spróbuj może D3D Wrappera, do ściągniecia
>z s3dimension3d.com albo z mojej strony, zajmuje 100kB. To jest plik
>opengl32.dll, masz go normalnie położyć w katalogu z quake2 i
>uruchomić. Idea jest taka, ze D3DW tlumaczy funkcje opengl na d3d, tak
>samo jak np. 3dfx'owy opengl32.dll tlumaczy sobie na glide. U mnie
>niestety to nie dziala, bo 2MB RAMU na mystique nie wystarczaja do
>zaladowania tekstur. Pozdrowienia i napisz coś o wynikach Twoich prób!



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:19:44 MET DST