Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 19:14:50 MET DST

Jerzy Łukasiewicz napisał(a) w wiadomości:
<3573DB42.52473E15_at_baza.com.pl>...

>Bzdura - facet bredzisz !!!!W Photo jest light Cyan, Light Magenta,
>Black

Widzisz, bez emocji.... Może nie wyjaśniłem dokładnie. Otórz przy wydruku
zdjęć czrny widziany na ekranie nie jest czrnym "w rzeczywistości" i dlatego
czasem jest składany z CMY i to może być problemem. Więc może k***a
grzeczniej? Gdzie widzisz że NAPISAŁEM że w Photo nie ma czarnego?!

>Nie będzie, bo wynika to z algorytmu mieszania barw, a nie z powodubraku
>czarnego.
>Zamiast wypisywać głupoty zrób wydruk w trybie czarno-białym z użyciem
>PhotoCartridge - i co nie jest czarny ????

No i sam powtarzasz to co powiedziałem :-P czyli Bzudra - facet BREDZISZ?!

Nie piszę głupot, tylko wyraziłem się nieprecyzyjnie. Chodziło mi własnie o
mieszanie (składowych CMY)
i proponuje naprawdę trochę powściągnąć zarzuty...

Patrz wyżej

>E... tam.

Może powiesz że nie jest to zależne? Zapewniam Cię że można naprawdę pomóc
drukareczce np. konwertując na CMYK obrazek przed drukiem i poprawiając
wtedy kolory :-P.

>JŁ

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========