Re: Jaki monitor 17" ?

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 14:25:56 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości: <35619e64.135032_at_news.lublin.pl>...
[...]
>1. CTX 1792SE (92kHz) za 1485 + VAT u Cieślikowskiego
>2. Gericom DH-1764UD (82kHz) za 1537 z VAT w "S plus S"
>3. Bridge BM17F (87 kHz) za 1547 z VAT w California Computer

[...]
>Czy miał ktoś z was jakieś doświadczenia z powyższymi modelami ?
>A może polecacie jakiś inny ?
>Cena nie może przekroczyć 2000 z VAT a nie powinna 1800 ;)
>[...]

Witam

Mogę powiedzieć co nieco o pierwszym. Mam w zasadzie trochę inny model,
konkretnie CTX 1785S, ale z tego co wiem 1792 jest po prostu nowszą wersją.
Parametry bardzo podobne (1792 nieco lepsze częstotliwości), a nawet obudowa
jest identyczna !!!
Nie będę podawał danych katalogowych, bo to z pewnością lepiej podadzą ci u
dystrybutora CTX np. "AB" Wrocław http://www.ab.com.pl Moja opinia o tych
monitorach (1785S) jest bardzo dobra. Swojego używam od grudnia 97 i jak do
tej pory sprawuje się doskonale. Obraz niezły (ostry, bez zniekształceń)
bardzo rozbudowany system OSD pozwalający na regulacje wielu parametrów
(geometria, zniekształcenia, kolory łącznie z temperaturą bieli itp.) i do
tego niezłe podzespoły wewnątrz (nie wytrzymałem i rozkręciłem) np. kineskop
firmy Panasonic. Do tego bezawaryjna praca (kolega ma jeszcze starszy model
1785S bez p&p od ponad 2 lat i do dziś jest OK.) i cena, chyba jedna z
niższych za takie parametry. Tak swoja drogą to radzę przed zakupem
przyjrzeć
się kilku "upatrzonym" monitorom u znajomych, w sklepach, firmach itp. bo
najlepiej zobaczyć na własne oczy.

Tomasz Hrycuniak
thserwis_at_polbox.com