Re: Karty dzwiekowe PCI.

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 12:06:24 MET DST

Grzegorz Szysz/lo napisał(a) w wiadomoœci:
<6l0cb0$it3$2_at_helios.man.lublin.pl>...

>ja bym tam z ensoniq nie ryzykowal. gadalem z ich supportem (email).
>maja drivery tylko pod windy roznej masci, i na tym koniec. facet
>z supportu stwierdzil, ze niczego innego nie beda supportowac.

Oj Grzesiu, Grzesiu - i po co te bajki? Dostepne sa driver'y zarowno pod
twojego ulubionego OS/2 jak i pod Linux'a. Moze i nie bedzie nowszych
driver'ow pod OS'a (chyba wiesz kogo nalezy za to winic) aczkolwiek nie
bylbym tego taki pewien - jesli chcesz z kims rozmawiac to najlepiej zwroc
sie do supportu CL. Teraz oni zajmuja sie tymi kartami

Pozdrowienia

Vindex