Autor: Rafal Szmigiero (rafal_at_hamal.com.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 09:32:47 MET DST
Zastanawiam sie, czy kupic STB Velocity 128.
Pozyczylem ja od kumpla zeby przetestowac na paru gierkach
i oto jakie wyniki (P200MMX, 48MB RAM):
Zaczne od najlepszych rezultatow:
1. Jedi Knight - chodzi rewelacyjnie, nie wiem ile tam FPS-ow, ale
na 800x600 super plynnie, rozmywa tekstury, itp.
2. Tomb Rider 2 - gra wyglada 2 razy lepiej niz bez Rivy, glownie
przez rozmyte textury, FPS troche gorzej niz w Jedi Knight, ale
i tak mozna pograc.
3. Quake 2. Bez OpenGL koszmar! Chodzi tak samo wolno
jak na mojej starej ATI Mach 64 (czyli w 640x400 tak na oko
srednio jakies 10-12FPS). Po zainstalowaniu OpenGL 640x480
umozliwia juz gre... ale te FPS-y! Oczekiwalem super plynnosci,
a to jakies 18-20FPS. Owszem, mozna niezle pograc.
4. Czwarta gra ktora wykryla Rive 128 to Interstate '76 (Demo).
Obraz w porownaniu ze zwykla karta jest 5 razy lepszy
(ladniejszy, wszystko okragle i gladkie), ale... No wlasnie: FPS-y.
Na oko ze 2-3 klatki (!) na sekunde!!! O co tu chodzi???
5. Inne gry (NFS, NFS II SE, GTA) chodza ok. 1.5 raza szybciej
(w porownaniu z ATI mach 64), ale nie widac roznic w jakosci grafiki.
Grand Prix 2 chodzi ze 2 razy szybciej - nareszcie mozna pograc!
6. Screamer 3 - tragedia! Mozna pograc tylko w niskiej rozdz.
Na razie tyle wiem.
Napiszcie o swoich doswiadczeniach z Riva 128 i grami, ktore
wykorzystuja ta karte tak jak gry z punktow 1-4. Co z OpenGL
w innych grach niz Q2?
Na razie!
JARecky wrote:
> Planuje zakup elsy victory erazor lub montera .
> nie wiem co wybrac :-(
--------------37EC4E43A0E77A662F1D130D
Content-Type: text/x-vcard; charset=us-ascii; name="vcard.vcf"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Content-Description: Card for Rafal Szmigiero
Content-Disposition: attachment; filename="vcard.vcf"
begin: vcard
fn: Rafal Szmigiero
n: Szmigiero;Rafal
org: Hamal Books
email;internet: rafal_at_hamal.com.pl
title: CGS Operator
x-mozilla-cpt: ;0
x-mozilla-html: FALSE
version: 2.1
end: vcard
--------------37EC4E43A0E77A662F1D130D--
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:19:42 MET DST