Re: jeszcze microsoft

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 02:43:14 MET DST

Zibi <zpanek_at_obr.tarnow.pl> wrote in article
<01bd8d39$cf206160$8c4fc1c1_at_zpanek.obr.tarnow.pl>...

> Zgadza się. Ale polityka robienia pieniędzy polega na uczciwej
konkurencji.
> Lepsze produkty przetrwają. Microsoft w wielu przypadkach działa
odwrotnie:
> zmonopolizować rynek wszelkimi środkami,

Coz. MS chce robic pieniadze. Nestcape tez monopolizowala rybke,
Jest to naturalne. Karalne dopiero gdy taki monopol istnieje.
Co musi orzec sad.

>a potem klienci i tak nic innego
> nie będą mieli do wyboru.

Ale poki co maja. Sa komputery z MacOS z Unixami z Next z OS/2 itp itd.

>Spróbuj kupić nowy komputer bez Microsoftu. Ja
> próbowałem, jest to trudne. Każda firma handlująca komputerami robiła
> wielkie zdziwione oczy. Trafił się jakiś gość który nie chce tak
> oczywistych programów jak Win, DOS itp. Przecież to tak jakby nie chciał
> powietrza.

Mozesz kupic komputer bez MS. Mozesz sam go zlozyc.
Po porstu komputerwo bez MS nikt nie chce kupowac.
Czy to wina czy zasluga MS?

--
pozdrawia
slawomir