Re: Zwykly komputer, co to je - Swiatowy wynalazek !

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 01:27:26 MET DST

On Tue, 19 May 1998 10:21:31 GMT, Komputery <komputer_at_komputer.net> wrote:

>Z reklamy Optimusa
>
>Zwykly komputer

"Zwykły komputer" ? To może takie coś jak "zwykły proszek", którego w
zyciu nikt nie widział ? ;)

>2. to zwykle niestabilna obudowa

Co oni mieli przez to na na myśli ? Obudowa buja się jak na biegunach ???

>3. to zwykle brak CD-romu. Jezeli jednak jest, slabo radzi sobie z lekko
>porysowana plyta CD.

Ale bzdura....

>4. to zwykle brak dysku ...

Tia. "Zwykły" komputer składa się tylko z _niestabilnej_ obudowy i
iskrzącego zasilacza ? ;>

>5. FDD posiada, bo musi ???
> Sprobuj jdnak odczytac dyskietke w zakurzonym pokoju...

Ojej ! Stacje Optimusa są hermetyczne ??? Jak oni tak dyskietki wkładają ?
;>

>6. to zwykle brak legalnego oprogramowania

Aha. Czyli na komputerach Optimusa nie da się zainstalować "piratów" ? ;>

>7. to czesto szlifowane komputery ???

Do połysku ! ;)

>8. to zwykle przypadkowo dobrane pamieci

Przypadkowo pamięci to ma dobrany właśnie Optimus: Pentium II 233, Win 95
i... 32 MB RAM (i nie jestem pewien, czy nie EDO, bo w tabelce BIOSu nie
widać)

>9. to zwykla prosta karta graficzna z 1 MB pamieci, ktora nie
>funkcjonuje poprawnie z wiekszoscia aplikacji multimedialnych i
>edukacyjnych.

O ile mi wiadomo, to właśnie takie karty stosuje Optimus ;-P

>10. zwykly komputer to monitor, klawiatura, myszka - tak

Komputery Optimusa sterowane są zapewnie telepatycznie ;>

>A na koniec nt. jakosci ( dalej tekst z reklamy):
>
>Jakosc uslug oferowanych w naszej sieci spezedazy i serwisu jest pod

ROTFL