! Szkoła w edytorze z Duke'a !

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 23:38:57 MET DST

Co sądzicie o stworzeniu dokładnego planu jakiegoś budynku w edytorze BUILD
do gry Duke Nukem 3D? Robił ktoś coś takiego, ale na poważnie? - jeśli nie,
to powiem Wam, że edytor Build jest warty więcej, niż ktokolwiek sądzi.

Ja robiłem naprawdę DOKŁADNY plan CAŁEJ swojej 4-poziomowej (piwnica, parter
i 2 piętra) i dosyć rozległej szkoły, którą właśnie szczęśliwie ukończyłem -
niby nic, a robi wrażenie, szczególnie jeśli praca nad tym zabrała około
kilku ładnych miesięcy - jeśli jest tu jakiś inny Maniak od tych rzeczy lub
osoba zainteresowana takim "marnotrawieniem" czasu, to niech da znać na mój
priva.

PS: Dzięki tej pracy zostałem technikiem !!!

!!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH !!!