Re: Zginęły ikony

Autor: Wojciech Skotnicki (skotwoj.wfitj_at_novell.ftj.agh.edu.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 22:53:29 MET DST

A jakbyś sobie założył MS PLUS!'a z jakimś THEME, to ikonki by wróciły (inne) z
kupš 'upiększaczy'. Niestety nie wiem jak inaczej rozwišzać problem... Mnie się
zaś pokazała niesamowita ilość ikonek - kwiatki (nieopacznie zainstalowałem COŚ
z jakiegoś CDka z gazetki i mam jak na łšce :)) Kwiatek jako mój komputer i jako
otoczenia sieciowe i ładne kwiatki w Menu Start :))

Pozdrowionka

--
...END.OF.TRANSMISSION... ...CONNECTION.TERMINATED...