Zginęły ikony

Autor: Adam (adfun_at_polbox.com)
Data: Sat 30 May 1998 - 18:20:54 MET DST

Witam Wszystkich i proszę o radę. Miałem IE 4pl, potem z Chipa
zainstalowałem IE4.01pl. Wszystko poszło OK i dalej cały system pracuje
dobrze, ale zginęły systemowe ikony Panelu Ster. i Drukarki z okien Mój
Komp. i Explorator oraz Aktówki z pulpitu. Zamiast nich pojawiły się
prostokąty z falą Win95. To samo dotyczy ikon niektórych typów plików np.
animowany kursor, ikona, kursor, polecenie Eksplor. Windows i protokoły Url.
Nie wiem co uległo uszkodzeniu. Proszę o radę czy mozna to naprawić bez
reinstalacji windy, a moze zostawić ten problem bo wszystko pracuje dobrze,
tyle, że denerwuje brak tych ikon. Z góry dzięki - Adam, Radom.