Re: Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 22:04:05 MET DST

radeckip_at_priv.onet.pl (Paweł Radecki) napisał(a):

> Wiem, że jesteśmy trochę przed Murzynami (oh, tymi z Afryki! oh, ale
> nie RPA!!!!). Ale fakt, że K6300 jest tu supernowością, to już
> przesada, bo na grupkach zachodnich kłócą się o niego już pare tygodni
> (czytać: kłócą się, jak go podkręcać, a nie kiedy będzie...).

Nie jest taką nowością, widziałam go na giełdzie 3 tyg temu, tyle że
cena była idiotyczna >1000 zł i nawet sam sprzedawca odradzał kupno
Może po prostu na tej grupie nie ma frajerów którzy byliby skłonni tak
przepłacać ;->

> Co mnie najbardziej zdziwiło, nikt nie wie o
> PROGRAMACH WATERFALL I RAIN, dostępnych pod
> http://cpu.simplenet.com/leading_wintech/

Tega nie znam, sam używam CPU Idle. A tak wogóle wiele systemów ma coś
takiego wbudowane w system, np Linux czy wNT :->