Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 18:16:03 MET DST

 Wiem, że jesteśmy trochę przed Murzynami (oh, tymi z Afryki! oh, ale
nie RPA!!!!). Ale fakt, że K6300 jest tu supernowością, to już
przesada, bo na grupkach zachodnich kłócą się o niego już pare tygodni
(czytać: kłócą się, jak go podkręcać, a nie kiedy będzie...).
 Co mnie najbardziej zdziwiło, nikt nie wie o
 PROGRAMACH WATERFALL I RAIN, dostępnych pod
http://cpu.simplenet.com/leading_wintech/

 Ten bajer, nieco zbliżony działaniem do różnych
Energy/Power Savingów, WYŁĄCZA procesor, albo jego części, gdy nie
jest potrzebny. Co z tego?
 TEMPERATURA SPADA NAWET O 30 STOPNI!!!! Przy pracy!!!! Na moim
gorącym zazwyczaj Cyrixie (podstawkę macam), program robi cuda. Na
podkręconym 166>200 przy normalnej pracy w Win95 używam tylko 10-40%
procesora procesora i jest Z I M N Y!!!! Jakby komputer był
WYŁĄCZONY!!! Gierki - a, to inna sprawa, niestety, nie jest już tak
różowo, ale te Waterfalle i Rainy (Rain trochę skuteczniejszy, ale bez
logu użycia procesora przez program), wyłączają procek (instrukcje
HLT) kiedy się da podomno nawet menu, ładowanie się, chwila przestoju
itd. Jednym słowem - raj dla overclockmanów! Raj dla każdego. Ja nie
lubię reklamować, ale nie mieć czegoś takiego, to coś strasznego...

 P.S. ZIP Wodospadu instalacyjny jest chyba WINZIP i urywa końcówki, w
każdym bądź razie komenda install szwankuje, ale da się to zrobić -
należy samemu napisać plik wsadowy, taki:
 waterfal -procesor
 (jedno L na końcu!)

 Ten "procesor" to zwykły parametr, dostępne są w pliku TXT, np. dla
K6 bodajże "AMDK6", a dla Cyrixa "Cyrix6X86".

..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 85 JPG, 84 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
*JPG:Ludwikowski
*MP3:finał Barcelona92, finał LM