Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:41:59 MET DST

Spajk napisał(a) w wiadomości: <356ef25e.27320917_at_news.icm.edu.pl>...
>Nie wiem czy tak być powinno, ale wydaje mi się, że nie. Kiedy mam
>włączony menadżer odbioru Bitware to prawie nic nie moge robic w
>windowsie, bo ten program mi pożera 100% czasu procesora. Możliwe że
>to wina modemu, bo kiedy coś wysyłam np. do jakiegoś bbs-u, to też mi
>wszystko staje. A może to wina programu ?
>
>spajk_at_nettaxi.com
>IRC-Spajk
>ICQ-7989359

Cześć!
Używam Bitware z modemem Zoltrix FM 33600i V/SP i nie zauważyłem żeby coś
zwalniało na moim P200+. Sądzę, że to nie wina programu! - napisz, proszę,
jaki masz modem - być może jest on oznaczony HSP (chyba się nie pomyliłem z
literami) a na jego opakowaniu pisało, że min. konfiguracja kompa, to ok.
P100 - sprawdź! Tego typu modemy nie mają odpowiednich układów w sobie i
sprytnie korzystają z procesora komputera (skutecznie go obciążając) i na
ogół są trochę tańsze. Napisz coś więcej, to może coś poradzę (pisz na
priva)
Pozdrawiam
Przemek