Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Sun 31 May 1998 - 17:30:38 MET DST

"Piotr Frejowski" <piotrf_at_kki.net.pl> wymyślił(a):
>A jaki ma modem bo jeżeli "wymagający procesora Pentium" (np. Winmodem) to
>tak się może dziać. Spróbuj innego oprogramowania.
W zasadzie to ja nie wiem doklaładnie jaki mam modem :). Dostałem go
od kolesia bez dokumentacji. Z tego co się dowiedziałem, to to, że
jest na kościach Rocwella (dobrze napisałem ?).
Zgłasza się tak:
ati1 255
ati2 ok
ati3 V2.000-V34_ACF_DP1
ati5 022
ati6 RCV288DPFSP Rev 44BC
ati7 000
at+fclass=? 0,1,1.0,80

Poza tym mam iP 166 MMX więc się dziwię, że modem może być tak
wymagający. Ale sproboję WinFaxa, bo skoro ludzie go chwalą, to może
warto.
W każdym razie dzięki za ostrzeżenie przed Winmodemem. Jak go
rozpoznać ? Ma napisy na kościach ?

spajk_at_nettaxi.com
IRC-Spajk
ICQ-7989359