Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 16:40:11 MET DST

Dnia Sat, 30 May 1998 19:12:49 GMT, Łukasz Bajoński napisał(a):

>Pozwolę sobie mieć inne zdanie :)

No właśnie - w końcu po to jest tyle programów, żeby każdy mógł wybrać
to, co mu się podoba :-)

>Tak, IMHO dużo gorszy od WC, żeby cokolwiek zrobić trzeba się
>przełączać w tryb graficzny, a potem wracać do tekstowego - IMHO
>idiotyzm, zwłaszcza że mimo to nie jest szybszy od WC ...

A kto Ci każe przełączać się w tryb tekstowy. Nie słyszałeś o pracy w
okienku ? Ustawiasz odpowiedni rozmiar czcionki i gotowe. I zapominasz o
czymś takim co nazywa się WC (to znaczy ja - Ty raczej nie :-))
I jest o wiele szybszy od WC - jak można tego nie zauważyć ?
A czy WC dorobił się wreszcie wyświetlania różnych typów plików
różnymi kolorami ?

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski