Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Slawomir Tokarski (stok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 01:17:28 MET DST

Adam Twardoch wrote:

> Tyle tylko, że Windows Commander wygląda jak wymioty...
> A oglądaliście FARa -- następny prgram Jewgienija Roszala, autora RARa?
> To jest dopiero klon NC! 32 bity, długie nazwy, pełna oprogramowywalność,
> szybkość o której WC może tylko pomarzyć i... 450 KB na dysku.
>
> Aha, zapomnialem dodac, ze w tych 450KB miesci sie tez klient FTP. Wchodzisz
> na sajta,
> F5 i kopiujesz :)
>
> Albo wchodzisz na swoje konto unixowe na obydwu panelach i masz NC dla Unixa
> (przez FTP).
>
> Rewelacja!
> [...]
TAK co do wygladu to gust nie podlega dyskusji,
co do szybkosci to wersja 3.3 owszem nie grzeszyla szybkoscia ale
wer.3.5 blyskawicznie dziala na wet na duzych dyskach 6,4GB
a klient FTP tez jast klawisz F5 i kopiujesz.
STIV
P.S. dopiero teraz docenilem przewage szybkosci FTP nad sciaganiem przez
WWW.