Re: Pytanie o Zoltrix FM-336I VS/P

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 14:42:46 MET DST

At 00:47 05-31-98 +0200, you wrote:

>Kupiłem niedawno tenże modem i stąd moje pytanie - czy owy modem
>na kościach Rockwella jest równie dobry jak inne typy, czy
>opakowania modemów Zoltrixa 33,6 z rożnymi kościami są takie same
>i czy aby usłyszeć głos wewnętrznego głośniczka trzeba przestawiać
>jakieś zworki?

  na tej liscie o ile dobrze pamietam po dluzszych dyskusjach
  nie uzgodniono zdania ale przewaga byla taka, ze na kosciach
  Rockwella byl lepszy niz na kosciach Sierra.
  Byc moze jego "lepszosc" dotyczyla tylko maloszumiacych linii
  telefonicznych.

  Trzeba odkleic srebrny papierek z bzyczka

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~