Re: Skanery - dylemat

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Sun 31 May 1998 - 13:01:18 MET DST

Przemek Pisarek wrote:

> Ostatnio duzo sie tu mowi o skanerach, a ponieaz i ja mam chec dokonac
> podobnego zakup, mam wiec pare pytan.
> Jaki skaner mozecie mi doradzic w cenie 700-800 zl, prosze o krotkie
> uzasadnienie zalet. Zalezy mi glownie na dobrym odwzorowaniu kolorów i
> ostrosci skanow, aczkolwiek skaner bedzie przeznaczony do uzytku
> domowego. Przydalby sie rowniez jakis sensowny sterownik, z wygodna
> obsluga zmiany rozdzielczosci i rozmiarow skanowanego dokumentu,
> natomiast nie zalezy mi na wbudowanych filtrach, bo to ma przeciez
> kazdy program graficzny. Lacze rownolegle.
> [...]
Wrazenia z eksploatacji skanera z konkretnym softem sa bardzo osobiste.
Zadaj przetestowania skanera na miejscu ze znanym ci programem
graficznym i wydrukuj skany na dobrej drukarce ( lub przywiez taka do
sklepu na testy).
Ogolnie skaner ma byc szybki , stad te przez port rownolegly nadaja sie
jedynie dla amatorow.
Dariusz